Comunicat sobre el comunicat de l’empresonament imminent  de Pablo Hasel

Comunicat sobre el comunicat de l’empresonament imminent de Pablo Hasel

Aquests dies la classe treballadora surt al carrer per lluitar per la llibertat i l’amnistia del company Pablo Hasel a causa de l’últim comunicat que ha rebut sobre el seu empresonament imminent en menys de deu dies.

Aquest assetjament que sofreix per part de les forces opressores de l’estat espanyol són utilitzades com un exemple, per escampar por a l’organització i la lluita contra la dictadura capitalista. Pablo és l’objectiu perfecte, ja que la seva tasca cultural i divulgativa de la lluita social el fa conegut i un exemple de fins a on pot arribar l’estat capitalista per mantenir el seu estat de poder i explotació.

El comunicat de l’empresonament de Pablo Hasel no es pot veure com un fet casual. Amb l’agudització de la lluita de classes que comporta el coronavirus. L’estat capitalista busca la repressió de les llibertats més bàsiques per tal d’enfondir por i limita la lluita social.

Davant aquesta repressió és important que la resposta sigui col·lectiva i organitzada per defendre la llibertat de Pablo Hasel, ja que és l’única manera de fer front a aquesta agressió contra totes aquelles que denunciem aquest règim.

Per tot això des de la cèl·lula de Lleida en solidaritzem amb el company Pablo Hasel i animen a totes les persones de la ciutat a assistir a l’assemblea del dimecres 3 de febrer a les 19:00 a l’Escola Popular de Balàfia per organitzar una resposta que mostri a l’estat que un poble organitzat i combatiu no té gens de por a la repressió que sofreix.

Cèl·lula Lleida PCPC.

#LlibertatPabloHasel