Com cada any, donem suport i participem en l’organització d’aquesta commemoració als herois i les heroïnes que es van enfrontar a la bèstia nazi feixista contribuïnt a la seva derrota i a la Victòria
dels pobles i de la humanitat. Un exemple que cal que recuperem a l’actualitat per acabar amb la barbàrie que ens imposa el capitalisme en la seva fase superior, l’Imperialisme.
Serà el proper diumenge 11 de maig a les 11h a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona.
Avui recordem i rendim honors al Regiment Immortal, amb la mirada posada en el passat, però també en el present i el futur.
Perquè el feixisme que va cremar vives a més de 60 persones a la Casa de Sindicats d’Odessa i bombardeja per més de 10 anys la població civil del Donbàs, ha estat creat, finançat i sostingut per l’estructura imperialista a la qual pertany l’Estat espanyol. Perquè l’OTAN ens empeny cap a la guerra, cal treballar per la construcció d’una aliança política i social contra l’OTAN i les seves guerres.
Per la Pau i l’ Amistat entre els Pobles. Contra el feixisme.
Honor i Glòria al Regiment Immortal.
No passaran!
