Aprender a jugar ruleta.

  1. Juego Online Maquinas Tragamonedas: Esto se debe a que al crear tu cuenta, hay una lista de monedas aceptadas que puedes seleccionar para depositar y retirar dinero en tu moneda nativa..
  2. Juegos Casino Gratis Tragamonedas Sin Registrarse - El juego está desarrollado con un tema de ruleta y tiene otros temas de apoyo que insinúan temas de casino y clásicos.
  3. Jugar Gratis A Ruleta: Muchos sitios de póquer populares abandonaron el mercado de los Estados Unidos cuando se promulgó la UIGEA.

Que es una ciega en poker.

Spider Slots Casino Codigo Promocional Y Bonus Code 2025
Los tópicos de Healy pueden ser música para los oídos de algunos de sus electores, pero suenan algo huecos en base a una cita anterior suya en la que dijo que el condado prefiere no ver un crecimiento más allá de los límites del crecimiento urbano de la ciudad.
Juega Gratis A Blazing Star En Modo Demo
Las promociones son el medio ideal para aumentar los fondos y divertirse mientras lo hace.
Como práctica, puede revisar las reglas cargando cada una de esas mesas en modo divertido sin depósito en juego.

Lotería mundiales santa fe.

Probabilidades De Ganar Blackjack
Los expertos en tragamonedas de 1x2 Gaming siempre están listos para lanzar sus juegos como tragamonedas de demostración de juego gratuito.
Cómo Ganarle A Una Maquinita Tragamonedas
Consigue 3 o más scatters para activar la función de Juegos Gratis con Multiplicador Ilimitado en el juego.
Ruleta De 3 Numeros

La vaga d’Educació de 16 de maig i la Unitat Sindical

La vaga d’Educació de 16 de maig i la Unitat Sindical

El proper 16 de Maig els sindicats d’educació de la Generalitat de Catalunya convoquen de forma unitària una vaga als centres educatius públics sota el lema : “ve d’una hora i va de ràtios”.

Els i les comunistes del PCPC i la seva Joventut (J-PCPC) veiem en aquesta vaga l’oportunitat de poder construir des de la base els ciments de la lluita per revertir les retallades que pateix i patirà l’educació del poble i els i les seves treballadores.

A grans trets observem i analitzem:

· En un context polític d’ Eleccions Generals i Municipals, ampliació de partides pressupostàries a altres cossos de funcionaris públics i coincidint que en aquest mes s’han de preveure les plantilles de docents del Curs 2019-2020, les reivindicacions que proposen els sindicats: recuperació del nostre dret laboral (reducció de les hores lectives ) i la disminució de ràtios, són objectius assumibles pel Govern de Catalunya. A destacar que el primer objectiu, el tema de les hores no lectives, està concedit i aprovat des de fa més de dos anys .

· La Derogació de la Llei Wert també recomana la reducció de les hores lectives dels docents i la disminució de ràtios.

· Després d’un seguit de vagues intermitents d’educació, vaga general feminista, sense acords unitaris entre els diferents sindicats, es convoca aquesta vaga unitària d’educació que tot i que els objectius són minsos repercutirien automàticament en l’increment de la plantilla de docents i per suposat, en l’augment de la qualitat de l’Educació Pública.

També considerem necessària una reflexió del context sindical on es convoca aquesta vaga. Després de les darreres eleccions sindicals d’ensenyament i el context polític anteriorment explicat, els sindicats del poder han convocat aquesta “vaga unitària” per diferents motius estratègics (uns per demostrar que són els forts, altres perquè perden militància a passes agegantades, altres perquè acaben d’aterrar, altres perquè no es poden quedar fora d’una convocatòria de vaga…)

Per tant, a educació igual que en d’altres lluites del país, el sindicalisme està en hores baixes, i la idealitzada unitat de lluita per fer front a la patronal no existeix.

Entenem que a les nostres mans està el fet de poder aconseguir organitzar una lluita continuada i organitzada en el temps, i que aquesta vaga deixi de ser un instrument d’un sindicalisme feble o oportunista amb l’objectiu de la pròpia supervivència.

Per tant, tot i la poca credibilitat que en principi té aquesta vaga com a eina de lluita, sí que ens proporciona el context legal i oportú per construir veritablement una vaga combativa, una vaga que no sigui una concessió, un aparador, sino que es treballi des de cada centre educatiu, des de els claustres amb consciència de classe treballadora i/o constituint assemblees de professorat, coordinant-nos a les diferents assemblees de zona, de província…. de tal manera que arribi a ser l’inici d’una veritable mobilització continuada en el temps.

Si no ens organitzem com a classe treballadora, els sindicats no tindran cap motiu per treballar per la veritable unitat sindical.

Així, la desmobilització i la poca consciència de classe i de lluita que tenen la majoria dels obrers i obreres, treballadors i treballadores, són les coartades més importants que té el capitalisme, el nostre enemic de classe, per continuar acabant amb tots els nostres drets laborals i serveis públics de qualitat.

Només aconseguirem una societat més igualitària i justa quan el nostre objectiu no sigui exclusivament la millora de les nostres condicions econòmiques, socials, de gènere, mediambientals…i no ataquem el veritable culpable d’aquesta desigualtat que és el Sistema Econòmic Capitalista i tota la infraestructura que el sustenta .

DOCENT ORGANITZA´T I LLUITA PELS TEUS DRETS LABORALS!

L’EDUCACIÓ PÚBLICA AL SERVEI DEL POBLE I NO DEL CAPITAL!

Àrea de Moviment Obrer del PCPC
3 de Maig del 2019