Comunicat PCPC Sta. Coloma

DENÚNCIA DEL PARTIT COMUNISTA DEL POBLE DE CATALUNYA (PCPC) AL RÈGIM CACIQUIL DEL PSC DE STA. COLOMA.

En aquests temps en què la situació política sofreix un empitjorament dels valors democràtics amb una agressivitat desmesurada de la dreta, les forces socialdemòcrates integrades plenament en la dictadura capitalista intenten arraconar i marginar als comunistes del PCPC de Sta. Coloma. El PSC, juntament amb els altres partits titelles, està usant el seu poder per marginar als comunistes de tots els espais publicitaris que ens corresponen a la ciutat. Espais que ens corresponen per dret, doncs encara que no els agradi, els comunistes del PCPC presentem les més de 5.000 signatures necessàries per poder concórrer a les eleccions.

Aquestes vils actuacions no són d’avui, doncs en les passades eleccions tant municipals com a les generals, vam ser exclosos deliberadament de tots els debats polítics de la ciutat (obviem el nom del canal per no fer-li publicitat) censurant com en els vells temps als partits que presentaven un perill en l’estabilitat del status quo del règim.

De nou, els representants de l’oligarquia adinerada a l’ajuntament, ens han exclòs de la reunió on es repartien els espais per a la col·locació de propaganda de cara a les eleccions del 26J, un fet que ja ho van fer en les passades i que sospitem que no serà l’última vegada que ho facin.

Per això, denunciem al govern del PSC de Sta. Coloma i a tots els altres partits (fidels defensors de l’explotació) per les seves accions mafioses i ridícules a l’hora d’eliminar-nos de l’espectre polític de la nostra ciutat. Aquestes accions alimenten les nostres ganes per seguir en la difícil senda d’organitzar als treballadors i treballadores explotades, a organitzar la revolució que aconsegueixi un nou món sense classes socials.

Nosaltres no som un producte de màrqueting, ni els diem als pobres que somriguin davant la misèria, ni sol·licitem un canvi perquè tot segueixi igual. La censura que sofrim els comunistes és una censura a un ampli sector de la població que està enormement convençuda que sense revolució no hi ha canvi possible.

PCPC Santa Coloma